Choose your language

U bevindt zich hier:  Home >

Standplaatsvergunning

Bedrijven, organisaties, verenigingen en individuelen die een stand op het start/finishterrein of langs de routes willen innemen, met het doel producten en/of diensten aan de wandelaars en bezoekers aan te bieden, dienen in het bezit te zijn van een pachtvergunning.

Het start/finishterrein en alle wandelroutes van de Airborne Wandeltocht, zijn door de gemeente Renkum aangewezen als evenemententerrein. Alle activiteiten die gericht zijn op het verkopen van producten en diensten aan de wandelaars en bezoekers tijdens de Airborne Wandeltocht, dienen vooraf te worden gemeld bij de organisatie. Op basis van vastgestelde criteria zal voor deze activiteit al of geen pachtgeld betaald moeten worden.

Nieuwe aanvragen

Heeft u in het afgelopen jaar een vergunning gekregen voor een locatie, dan ontvangt u vanuit de organisatie automatisch bericht voor het volgende evenement.

Heeft u nog niet eerder een vergunning ontvangen, dan verzoeken wij u onderstaand formulier in te vullen, mede om te kunnen beoordelen welke criteria voor u van toepassing zijn. Na ontvangst van dit formulier, neemt de afdeling Vergunningen na 1 juni, doch vóór 1 juli contact met u op.

Nieuwe aanvragen worden vanaf 1 juni in behandeling genomen. Tot die tijd handelen wij eerst de contracten af met de bedrijven/verenigingen die vorig jaar een standplaats hebben gehuurd.
Nieuwe aanvragen kunnen tot uiterlijk 1 juli 2017 ingediend worden.